درجستجوی موفقیت

یهترین وبلاگ موفقیت وروانشناسی


چطور بهترين شريک زندگي را براي خود انتخاب کنيم

 خیلی از شما به دنبال عشق حقیقی هستید. خیلی های دیگرتان هم فکر میکنید که عشق واقعی خود را پیدا کرده اید. اما خیلی ها هم هستند که در رابطه هایی به سر می برند که چندان برایشان خوب نیست اما فکر میکنند هر عشقی بهتر از بی عشق بودن است.

 

اگر عشق حقیقی خود را پیدا نکرده اید، یا اگر در این باره مطمئن نیستید، دراین مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم که چطور آن شریک زندگی خاص و ویژه را از آنِ خود کنید.

 

و اگر به خاطر ترس از تنهایی در یک رابطه بد مانده اید، باید بدانید که چیزهای بدتر از تنهایی هم وجود دارد، مثل از دست دادن احترام خود، از دست دادن اعتماد به نفس، و ارزشمندی خود. وقتی این سه چیز را از دست بدهید، در خطر از دست دادن میل و خلاقیت لازم برای درک اهداف زندگی، کنار از رسیدن به آنها، خواهید بود.

 


ادامه مطلب
نويسنده: REZA_ZDR | تاريخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:- چطور بهترين شريک زندگي را براي خود انتخاب کنيم,روانشناسی - ازدواج و خانواده , | موضوع: <-PostCategory-> |

 زمزمه رکود و یکنواختی از ارتباط شما به گوش می رسد؟ احساس می کنید که ارتباطتان با بیم زوال روبروست؟ تصور میکنید که هر روز بالاجبار، ملزم به تکرار کارهای روز گذشته هستید؟ لازم نیست از این تفکرات خود احساس بدی بگیرید. مطمئن باشید که در این میان تنها نیستید. افراد خیلی ساده و بدون اینکه اصلاً تصورش را بکنند، گرفتار یک ارتباط روتین می شوند. در پی این یکنواختی، ملال و دلزدگی و خستگی نیز وارد رابطه می شوند؛ اما نگران نباشید چرا که می توانید به سادگی شور و حرارات اولیه را به زندگی عاطفی خود بازگردانید. انجام این کار آنقدرها هم که فکرش را می کنید دشوار نیست.

 

توجه خود را به این مسئله معطوف کنید که اولین چیزی که مدت ها پیش شما را به طرف مقابل جذب کرد چه چیزی بود؟ شاید لبخندهای ملیح و یا چشمان گیرا و قهوه ای اش. این خصوصیات هنوز هم در فرد موردنظر وجود دارند، فقط باید آنها را مجدداً کشف کنید. یادآوری خصوصیات ویژه کسی که دوستش می دارید موجب می شود مجدداً شور و حرارات به رابطه ی شما بازگردد. در کنار هم بنشینید و در مورد نحوه آشنایی و یا اولین برخوردی که با یکدیگر داشتید گفتگو کنید. یادآوری، آن دسته از خاطرات خاموش را تحریک می کند که اگر بیدار شوند در نتیجه احتمال وقوع مجدد آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 


ادامه مطلب
نويسنده: REZA_ZDR | تاريخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:روانشناسی - ازدواج و خانواده - چگونه رابطه خود را زنده نگه داريم, | موضوع: <-PostCategory-> |

 همه ما به نحوی مشکلات موجود در روابط با جنس مخالف را تجربه کرده ایم. همه چیز از قرارهای ملاقات شروع می شود، در این زمان هر دو طرف بهترین روحیات و خصوصیات اخلاقی خود را به نمایش می گذارند. پس از سپری شدن چند ماه، به تدریج پرده ها از مقابل دیده ها برداشته می شود، حقیقت آشکار شده و افراد خود واقعی شان را نشان می دهند.

 

آقایون معمولاً در مراحل اولیه ارتباط، دچار اشتباهات بسیار زیادی می شوند، ما هم اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم که از 10 نمونه از بدترین نوع این اشتباهات پرهیز کنند. اگر به تازگی وارد یک رابطه شده اید و یا در یک رابطه طولانی مدت قرار دارید، شاید بهتر باشد قلم و کاغذ را بردارید (و یا خودتان را راحت کنید و از روی این مقاله پرینت بگیرید.) 


ادامه مطلب
نويسنده: REZA_ZDR | تاريخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:روانشناسی - ازدواج و خانواده - 10 خطاي مسلم آقايون در روابط,روابطی ساده تر و راحت تر,, | موضوع: <-PostCategory-> |

 به هر حال هر یک از ما در زندگی به نوعی گرفتار این قرار های ملاقات هستیم. سوال اینجاست که چگونه می توانیم پیروز میدان باشیم؟ آیا باید خوبی هایمان را در حد مبالغه بالا ببریم و یا صرفا حقیقت را باز گو کنیم؟ چه چیزهایی برنده و بازنده را مشخص می کنند؟ در این قسمت "قانون هایی" را برای پیروزی در دنیای قرار و ملاقات به شما آموزش می دهیم. هر کدام از آنها را که تصور می کنید برای شما کارساز واقع خواهند شد را انتخاب کنید:

 


ادامه مطلب
نويسنده: REZA_ZDR | تاريخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب: 30 نکته براي پيروزي در قرارهاي ملاقات عاشقانه,روانشناسی,یک راه ساده برای !,شاید به درد شماهم بخورد,, | موضوع: <-PostCategory-> |